-  -
Inloggen zorgverleners   |    Tekstgrootte   
PrivaZorg Apeldoorn en Salland 'Dé ondernemende thuiszorg waar de klant de baas is'

Klachtencommissie

Bent u niet tevreden?

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over de zorg en ondersteuning die u via PrivaZorg ontvangt. Het kan voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over de geleverde zorg/ondersteuning. Wij horen dit graag van u, want alleen door uw signalen kunnen wij de kwaliteit (verder) verbeteren.


Onafhankelijke klachtenfunctionaris

PrivaZorg heeft een klachtenreglement en een onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir. Als u iets dwars zit, vragen wij u om dit eerst te bespreken met de zorgverlener. Lukt het niet om tot een oplossing te komen, dan kunt u contact opnemen met het steunpunt PrivaZorg Apeldoorn en Salland. U kunt uw klacht ook altijd rechtstreeks bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir indienen. Dit kan zowel schriftelijk als via e-mail.

Adres:
Mw. H. Krijnen, (onafhankelijk) klachtenfunctionaris
E-mail: klachtenfunctionaris@quasir.nl
Telefoon: 06 15383716
 

Of per post:

Klachtenfunctionaris
Postbus 2914
3800 GK  Amersfoort

 

Klachtenreglement:

Download:

Privacyreglement

Omdat wij op een verantwoorde manier met uw persoonlijke gegevens omgaan, hebben wij dit vastgelegd in een privacyreglement. Deze voldoet geheel aan de wettelijke eisen. Dit reglement is bij PrivaZorg Apeldoorn en Salland ter inzage beschikbaar.

© puntjesopde-i.nl